Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

onsdag 8 september 2010

Höstlöv

Ledig förmiddag och solen skiner ute! En utav lönnarna i närheten har börjat få röda löv, så vad gör man? Jo, man höstpysslar lite! Krans och hjärta av lönnlöv. På med stövlarna och iväg och plocka löv.


Nya och jag fyllde korgen med röda, gula,
oranga och gröna löv.

Vem säger att man inte kan ha krans på uthusen?


Fina höstfärger!

Hjärtat av hönsnät jag hade från förra året plockade
jag fram och stack ner vackra löv i. Får se hur länge det håller.
Lite fina saker vid ingången.
Det färdiga hjärtat.

5 kommentarer:

  1. Så snyggt med alla höstfärger!

    SvaraRadera
  2. Är väl färgerna och när det är sol som gör att jag överlever hösten:)

    SvaraRadera
  3. Du är duktig på att pyssla du!! riktigt fint! Kram/ syster

    SvaraRadera
  4. Önskar jag hade lite av din ådra, vad fint ni har det! Jag gillar den vita byrån med alla smålådor du har i din header!

    SvaraRadera
  5. Emma: du har ju en (två) helt andra ådror än vad jag har. Stickning/virkning och sömnad och för den delen sång hör ju inte till mina starka sidor direkt:)

    SvaraRadera