Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 17 oktober 2010

Award - Tackar!


Blev jätteglad när jag häromdagen fick en award av Jenny http://onomak.blogspot.com/ och det tackar jag för!!!

"När man fått denna award så hör det till att man ska berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto samt skicka vidare till 5 andra bloggar".

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat

1. Min man Håkan! Resten av min familj och mina vänner.
2. Våra hus och allt kring dem.
3. Mitt pysslande, både inne och ute.

Mitt favoritkort just nu är svårt, men det får bli ett på bästa mannen som finns!
Älsklingen, Tretoppar och sommar.
 UNDERBART!
Eftersom jag inte läser så många bloggar regelbundet blir det svårt att nämna 5. Så det får bli de jag läser eftersom de är bra:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar