Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

måndag 8 november 2010

Vem där?

Hej!
Kul att ni tittar in här hos mig. Men vilka är ni? Jag ser att jag har lite besökare varje dag, men har ingen aning om det är folk jag känner eller inte. Så kan ni inte skriva en liten rad så jag får veta vem som varit här? Vilket ni än är är det kul att ni tittar in!!!

Det börjar ju närma sig jul! Har köpt massor av olika jultidningar och det suger lite i "pysseltarmen"! Så snart blir det julpyssel, julbak och pynt som kommer finnas att läsa om här på bloggen. Har just insett att det inte är så värst långt kvar till 1 advent och då kommer hela gänget från Vbg upp på det traditionella pepparkaksbaket och då måste ju lussekatterna vara bakade!!! Men jag har hört att saffranet ska vara VÄLDIGT dyrt:( och jag som brukar ha i mer än vad som står i receptet bara för att det ska smaka extra mycket jul! Hm, men det får väl svida till:)
Nu ska jag ta med mig min nyköpta "Drömhem" och påsen julskum och krypa upp i soffan och bara ha det skönt!
Kram Sara

6 kommentarer:

  1. nämen sara ingen som svarat, men jag läser och det vet du ju :)
    visst är det märkligt, jag som så sällan uppdaterar min blogg numera har dagligen besökare och jag vet aldrig vilka det är som har tittat in...

    SvaraRadera
  2. Fia: Visst är det konstigt!? och jag är allt lite nyfiken;) Jag håller koll på dina uppdateringar genom min blogglista:)

    SvaraRadera
  3. jaaag läser :) Tycker om o se ditt pyssel!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad roligt att hamna här och läsa om allt du gör! Hoppas ni haft en skön sommar! Det var längesen vi sågs...
    S & F Sandberg

    SvaraRadera
  5. Hos mig bor 2 basset fauve de bretagne så jag hittade dig på det sättet. Jag tycker om ditt pyssel så jag tittar ofta in här
    Ha det gott
    Helene

    SvaraRadera