Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

onsdag 17 augusti 2011

anledning till frånvaro

man kan ju inte direkt säga att jag varit vidare aktiv här de senaste månaderna. En av anledningarna har varit att vi varit utan internet i drygt 4 veckor. Men det är inte det som har gjort att det varit i stort sett pysselstopp här hemma. I sommar har jag varit jättetrött och det av en rolig anledning:) Familjen Hemäng ska nämligen utökas från 2 personer till 3! Detta har tydligen satt sig på min "inspiritations-tarm", jag har inte varit ett dugg sugen på att pyssla. Men förhoppningsvis kommer den tillbaka! Jag ahr som mål att lära mig att virka lite i höst!

Här är vår lilla bebis. drygt 7cm från huvud till rumpa:)

2 kommentarer:

  1. Så roligt. Stort grattis från oss.

    SvaraRadera
  2. Jag tappade också pyssellusten totalt i somras. Som tur är kommer den ju tillbaka- med besked. Kul att vi ska ha nästan samtidigt!

    SvaraRadera