Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

måndag 29 augusti 2011

Ett halvår senare:)

Tänkte att jag ÄNTLIGEN skulle visa er hur min anslagstavla blev som jag gjorde i våras. Jag hängde upp den i 2an (lägenheten som vi hyr ut veckovis under sommaren) och där har den hängt och jag har inte kunnat ta kort eftersom det har bott folk där i stort sett hela sommaren.

Men här är den.




Själva delen med griffelfärgen är målad på en massonitskiva (eftersom det var det enda jag hade hemma som var lagom stort...), vilket jag inte skulle rekomendera. Men det funkade ju:)
Känner mig annars rätt nöjd och kan tänka mig att göra fler om jag hittar några bra fönsterbågar.

/Sara

1 kommentar:

  1. hej Kusin! Kan man få beställa en sån där av dig!? skitläcker och ovanlig, me like a lot:) Kram Kusin Maja

    SvaraRadera