Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 4 september 2011

Har faktiskt pysslat lite!

Ojoj, pysselnerven har börjat leva lite igen! Skönt:) Har fått en beställning på en lite grej (kan ännu inte tala om vad eftersom det ska bli en present) som jag gjort det sista finliret på idag. Var riktigt roligt! Ska ta ett kort på den innan jag skickar iväg så ni får se vad det är.

Annars så har jag börjat att virka! Vilken superbra sak att göra framför TV.n. Det kommer bli ett litet täcke i mormorsrutor. Tror jag behöver ca 48 rutor och jag har redan under veckan lyckats med att göra 17 st, så jag är nöjd!

Om någon vecka så ska vi träffas några tjejer för att ha en liten höstpysseldag. Vi ska plocka med oss mossa, grenar, nypon, äpplen eller vad det nu är man vill använda och så ska vi göra lite höst dekorationer. Det ser jag fram emot!!! Vet inte riktigt vad jag vill göra, men plockar jag med lite av varje så kommer det säkert att bli bra och så ska vi ju vara i Hemängen så då är det ju bara att gå och hämta det jag saknar:)

Men nu blir det tråkigare saker på schemat. Har runnit ut en hel soyaflaska i kylskåpet, så det är dagens projekt... Sen ska jag försöka komma ihåg att ta lite kort och lägga upp här!

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar