Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 25 september 2011

Pressent till nyfödd

Jag tycker ju att det är roligt att pyssla och att ha kvar alla saker går ju inte:) Så jag passar på att pyssla ihop lite saker att ge bort allt emellanåt. Idag var jag och hälsade på min kusin med sambo som fått en liten son. Så istället för att köpa en tröja eller liknade gjorde jag en ljusstake i gips till dem. På den tryckte jag "Gud som haver" och satte dit en liten ängel.


/Sara

2 kommentarer:

  1. Hej! Tycker din ljusstake i gips är superfin, ska absolut ta och göra en sån nån dag (snart hoppas jag) Du verkar ha så fina stämplar, kul med Gud som Haver. / Stina S

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du tittar in ibland! Ljusstaken är både enkel och rolig att göra, så prova!!! Visst har jag stämplar... i mängd;) Men de flesta har ajg köpt på rea eller billigt på Tradera, är ett tips! /Sara

    SvaraRadera