Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 2 oktober 2011

Kontraster

Oj vilka kontraster det kan vara:) Förra helgen var jag på bokmässan i Göteborg med mamma, enligt tradition (12 året tror jag det är!). Där hittade jag en jättebra julpysselbok som jag köpte. Nu i helgen har jag suttit på balkongen i linne och njutit av sommarvärmen och läst bok om julpyssel. Det hör väl inte direkt till vanligheterna!

Tänk att kunna sitta i linne 1-2 oktober och svettas! Håkan och jag passade även på att gå ner till bryggan och sätta oss där och fika, hur mysigt som helst! Den som inte tyckte det var nog Allis (den valp vi har haft kvar 2 veckor och som idag flyttat till sitt nya hem). Hon förstod inte det där med att hundar inte kan gå på vattnet... Nya böjde sig ju ner för att dricka och det skulle ju Allis också prova, men hon räckte ju inte ner, så då försökte hon att gå. Håkan såg vad som höll på att hända och var snabb med att fiska upp henne igen:) Men hon såg ganska så snopen ut när hon kom upp och sen höll hon sig en bit från bryggkanten och vi kunde fika i lugn och ro!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar