Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

måndag 10 oktober 2011

Imrogon...

Imorgon så kommer årets bästa jultidning! Allers julmagasin 2011! Jag har redan plockat fram de gamla nummerna från tidigare år och ser fram emot att gå till Ica imorgon för ett nytt inköp. Sen ska jag hem, tända i kakelugnen och värma mig en varm kopp te och njuta! Visst det är nästan 3 månader kvar, men ska man hinna pyssla allt man vill är det bäst att börja planera. Förhoppnignsvis så kommer det att bli mkt pysslande som jag kan lägga upp här, har ju varit lite tunt på den fronten ett tag! Jag sitter mest och virkar:) Bebistäcket är alldeles snart klart. Just nu väntar jag bara på 2 rutor som min svärmor ska bidra med.

Idag har jag varit i stan och köpt rött, grönt, vitt och svart garn i massor. Har blivit biten av mormorsrutor och har nu som mål att göra ett julöverkast. Men det kommer ju inte blir klart till i år, får se hur många år det tar:)

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar