Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

lördag 22 oktober 2011

Tre dagars ledighet

Nu ser jag fram emot att ha tre dagars ledighet! Jag känner att näsan börjar täppas igen:( Men förhoppnigsvis hinner/ orkar jag lite pyssel också!

Nu ligger lergrytan i vatten för att senare sättas in i ugnen med en hel kyckling (allt för att slippa stå för mkt i köket och laga mat)!

Håkan är på Åländersö och jagar älg, men ikväll blir första lördagkvällen på ca 1.5 månad som vi är hemma tillsammans. DET ser jag fram emot!!! Bäst att sätta fart med lite saker så jag senare kan pyssla i värmen och skenet av elden från kakelugnen och vänta på att mannen ska komma hem.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar