Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

onsdag 19 oktober 2011

Färdig!

Nu är den lilla bebisfilten av mormorsrutor klar! Var ett roligt projekt och nu är den färdig, ska bli roligt att få använda den om några månader:)

Såhär blev resultatet.

2 hörnrutor från blivande mormor.

2 hörnrutor från blivande farmor.

Jag har ju blivit lite fast i detta med mormorsrutor, så vi får väl se när/om jag blir klar med det större överkastet i julfärger:)

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Du har fått mig att börja virka mormorsrutor :-) Jag kan inte virka och det är svårt att hålla reda på alla smygmaskor, stolpar och luftmaskor, men jag har gjort tre och den sista blev helt ok. Mamma o mormor virkar också rutor och de ska sedan bli en filt till blivande barnbarn, barnsbarnsbarn och borsbarn :-) Tusen tack för tipset :-))

    SvaraRadera