Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

fredag 7 oktober 2011

5 årig bröllopsdag

Idag firar vi 5 år som gifta! Helt otroligt! Och jag är lika kär nu som då!!! :)
När Håkan kom hem så hade han med sig ter rosor och ett paket. jag trodde inte att vi skulle köpa något s¨å jag fick lite dåligt samvete för attt jag inte köpt något! Jag fick inte öppna innan jag tagit kort så jag kunde lägga ut här på bloggen. Jag undrade lite varför...

Jag var tvungen att gissa på paketet och gissade på parfym...
Men han sa att det egentligen inte var till mig, men att jag kanske
kune låna den i några år!?


En termos till bebisen var det:) Vilken fin bröllopspressent!
Sen hade han med sig goda munkar! Fint sätt att
fira på!!!!

Från min lilla älskling!

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar