Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

måndag 24 oktober 2011

Äkta kärlek!!!

Måste säga att min man är den bästa som finns! (Synd om er andra som inte fick honom;))

Jag är väl kanske inte som andra fruar som blir glad över att få ett smycke... tycker att man kommer ganska lätt undan genom att köpa något sådant! Som tur är kan min älskling bättre än så! Härom dagen när jag kom hem stod det en jättefin låda vid trappen.
Var kommer den ifrån?!?
Jo! Håkan var ute och körde bil, såg att denna fina låda låg i diket. Istället för att bara köra förbi fick han svänga runt, in på en avtagsväg och runt lite till för att kunna ta med skatten hem till mig! DET om något tycker jag är äkta kärlek och omtanke! Han visste att jag skulle uppskatta den och gjorde sig därför besväret bara för min skull. Det ni!

Så nu står denna fina sak bredvid kakelugnen och är tänkt att rymma veden till hösten och vinterns brasor!

Är den inte helt ljuvlig!
En stor puss fick min älskling som tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar