Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

tisdag 11 oktober 2011

Julfrossa:)

Åkte till Ica direkt efter jobbet och köpte Allers julmagasin 2011. När jag kom hem tände jag en brasa i kakelugnen och kröp upp i soffan och kurade ihop mig med tidningen i knät medan regnet öste ner utanför fönstret. Perfekt att fly från höstmörkret och istället drömma om en mysig jul. Var inte det bästa nummret som jag läst, men några godbitar finns det allt!





Varmt och mysigt!


Kanske fdet ska bli ngt sådant här?


Men jag har en favoritbok med julpyssel som jag köpte på bokmässan. Därifrån kommer jag nog att ta en hel del inspiration inför julen!

Här finns massor av roliga tips!

Saker till en sådan här har jag redan inskaffat:)

 

1 kommentar:

  1. Nu har jag kurat ihop mig på hotellrummet och läser Allers julmagasin, håller med dig, mycket kul i den!! Hoppas du fick en trevlig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera