Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

torsdag 15 september 2011

Hur klantig får man vara???

Usch vad dålig jag är på att uppdatera!!!

Blir ju inte bättre av att jag är en riktig klant! Skylten som jag skulle göra och sedan ta kort på... det glömde jag! Jag knåpade ihop skylten, men glömde fota!

Sen skulle jag ta kort på filten jag håller på att virka i mormorsrutor, det funkade inte heller. För när jag skulle ta kort visade sig att jag inte hade något minneskort i kameran. Det satt i Håkans dator som han tagit med sig upp till norrland när han ska jag älg. Men jag tänkte att det löser sig ju eftersom mamma, pappa, bror och svägerska skulle komma upp på helgen. Jag lånade mammas kamera, tog kort.... men glömde ladda över dem på datorn innan de åkte hem!

Nu har jag fått minneskortet på posten av Håkan så idag är det bara lathet som gör att det inte finns något foto:)

På lördag HOPPAS jag att jag kommer kunna fota lite höstarrangemang! Vi ska nämligen träffas några tjejer och höstpyssla lite. Göra kransar och annat roligt. Än har jag inte riktig bestämt vad jag ska göra, men roligt ska det bli!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar