Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

tisdag 10 augusti 2010

Delar av mitt pysselrum

Skåpet är ett loppisfynd som fick lite ny färg. En bra förvaring till mina pysselsaker!

"Handtagen" satt på, behövde bara tvättas och göra nya etiketter. Pappret jag använde att skriva på är tapeten.

Böcker till inspiration.


Pysselböcker och lite fina lådor.


Mina stövlar sedan jag var liten och min morfars brors gamla väl använda träsko. Tavlan är ett arvegods från min mormor som fått den från sin mamma. Buketten är sedan mitt bröllop, även om delar av den ramlat bort.

Liter tändstickspyssel och min tärnas tärnbukett.


1 kommentar:

  1. Tänk att ha ett pysselrum! Lyllos! Själv sitter jag jämt vid köksbordet, men det är ett evigt fram och bortplockande. Vad mysigt ni verkar ha hemma!

    SvaraRadera