Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 29 augusti 2010

Annorlunda skolplanscher

Hm, vill vara lite kreativ! Men har ingen inspiration till någonting! Kan det kanske vara att skolan börjat på riktigt med barnen nu? Kanske är det så att all min energi går åt till att lära känna nya barn och arbetssätt? Får se hur lång tid det tar innan jag är sugen på pyssel igen, dröjer nog inte så länge om jag känner mig själv rätt:) Så länge kan ni få se 2 fina skolplanscher som jag köpte i somras. Har aldrig sett några i den stilen förut och jag tycker de är väldigt roliga:) slarvern är nog jag och den ordningsamme Håkan...

Hur gör jag...
Uppsatt i våran hall

2 kommentarer:

  1. Schyssta plancher! Å trevligt med en ny blogg att läsa :-)
    Nu måste jag in och uppdatera min också bara, känner press...

    /Annelie S

    SvaraRadera