Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 10 april 2011

Trädgårdspynt

För några veckor sedan drömde jag om våren när jag satt på balkongen bland snöhögarna. Nu är den här och trädgården börjar få lite liv, med blommor och annat pynt.
Mjölksån på balkongen


Penséplantering på bordet. Syns även innifrån vilket är trevligt!


Min lila plantering på farstubron. Om ni
tittar noga ligger fågelboet uppe till höger, dock har
 äggen och boet gått sönder och blommorna har nog gjort sitt:)

Här blir det nog smultron till sommaren.


En sinkspann från skrothögen i skogen. Vilket fynd!

Inte så funktionsduglig, men otroligt fin!!!

Även denna vattekannan har jag hittat på sophögen!


Julrosen gör sig fint i zinkspannen på Vidas trapp.

Ett litet tvättfat med penseér.



Förra årets projekt. I år hoppas jag vi kan få
till plattor mellan bäddarna!


Sallad ska det bli, gärna roccula! Men det får väl vänta någon månad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar