Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

måndag 16 maj 2011

Funderingar kring utepyssel

Längtar till helgen!!! Hoppas att jag kan hinna med lite utepyssel då! Har köpt bokstäver som skall målas vit och sedan hängas upp på uthuset. S O M M A R ska det stå med vita fina bokstäver:)

Har även varit på Blomstermarken (min farbror och fasters handelsträdgård) och införskaffat mig massor av fina blommor! Många perlagoner (JA, ni läste rätt!!!! JAG, Sara Hemäng har själv KÖPT perlagoner:) Snart har jag väl även köpt tagetes och petunia.... men det får vänta lite till.) Så dessa hoppas jag att jag får tid att plantera! Att fixa till verandan och balkongen är något jag ser fram emot att få göra!!!!

Kanske kan det finnas tid till att snickra ihop mitt planteringsbord om jag har tur! Även Hemängen skulle kanske kunna få någon timma...

Återkommer med hur det har gått. Kanske det inte blir något utan att jag fastnar i soffan eller sängen:)

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar