Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 1 maj 2011

Mina skatter

Här kommer två bilder på skatterna! Visst är de fina!!! Nu vill jag har varmt väder så jag känner inspirationen komma efter jobbet, eftersom jag kommer vara borta de två närmsta helgerna.

Inte har jag sniockrat något bord tidigare heller så vi får väl se hur det går... behöver nog införskaffa riktigt STORA spikar för att komma igen dessa plankorna:) Kommer väl ha världens träningsvärk efter att spikat ihop det här. Men det ser jag fram emot!

Fönsterna får jag se vad jag ska göra med.


2 kommentarer:

  1. säger bara...."Knösbasvarning"... ;)

    SvaraRadera
  2. Hm och vem är denna anonyma person... :) Men jag hade GÄRNA gått där och plockat lite skräp:))

    SvaraRadera