Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

torsdag 8 december 2011

Decemberstake

Såg en rolig ljusstake i favorit julboken och var ju tvungen att göra en själv:) I beskrivningen så stod det att man skulle trycka ner ljusen i Blomlera. Eftersom jag inte vet vad det är eller var man köper det fick det bli en egen löning. Jag använde mig av oasisvamp och det verkar fungera bra! Jag dekorerade med hasselnötter (en påse, men borde haft två), stjärnanis och kanelstäger. Siffrorna på ljusen har jag skrivit med ljusfärg som jag köpt på Panduro.

Jag har inte haft ljusen tända så länge åt gången än, så jag vet inte om de egentligen står för tätt... men mysigt är det.


Decemberstake alá Sara

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar