Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

tisdag 13 december 2011

Fy vad jag är dålig!

Man kan ju tycka attt det inte vore så svårt att skriva någonting här allt emellanåt! Men det verkar visst vara det... Har tydligen kommit in i en ny trötthetsperiod:( Inspirationen är som bortblåst och jag är inte ens inspirerad inför julen och det är oroande för mig som verkligen ÄLSKAR jul. Men den lille/a i magen verkar ta alla mina krafter.

Hur som är jag i varje fall i stort sett klar med alla julklapparna! I förrgår kväll satt jag och slog in dem. Nu ska det bara på lite band och etiketter.

Idag är det Lucia och det har vi firat i skolan genom att titta på sexorna som hade ett fint luciatåg.

Ikväll ska ag fira Lucia tillsammans med cellgruppen och ha lite julavslutning med julbord. Så direkt när jag kommer hem idag så ska jag försöka ge mig på att göra omelett.... det har jag aldrig gjort förut, så vi får se ur det går:)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar