Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 25 december 2011

Julafton

Igår var det julafton, mysigt som vanligt. Eftersom vi var hemma hos mamma och pappa var det inte så mycket som jag behövde göra:) Men visst försökte jag hjälpa till lite mellan gäsparna (jag är SÅ trött hela tiden).
När jag köpte min julbok fanns det lite tips på hur man kunde dekorera dukningen. När mamma såg det så bestämde vi att det skulle vi göra påjulafton. Mamma hade förberett genom att klippa järnek och köpa rödaband, senf ick jag i uppgift att sätta samman det. Kul!

Jag har bestämt att jag ska göra liknande dekoration på nyår när det kommer hem lite kompisar.



Julaftonsdukning
Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar