Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 29 januari 2012

Arvegods

Min farmor har flyttat från sitt hus och till en lägenhet, så då kunde hon ju inte ta med sig alla sina saker. Min pappa, hans bröder och fruar har städat ut huset och delat upp vissa delar av bohaget. I höstas så träffades jag och mina syskon hos mamma och pappa och vi fick önska vad vi ville ha av sakerna de tagit med sig.

Jag fick lite smått och gott och här kommer lite smakprov.

Två fina krus, tyvärr är det en spricka i den ena:(

Kakfornarna kommer från Farmor.
Burken fick jag av mina syskon i julklapp och
dekorerade den.

Finfina kakformar! Vet inte vad hon gjorde för kakor i dem
och jag kommer nog aldrig att använda dem i bakning.
Kram Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar