Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

onsdag 25 januari 2012

Bebiskorg

Har inte blivit mycket bloggat i Januari! Har inte pysslat så värst mycket och inte haft varken lust eller ork till bloggen:(

Men nu i helgen har jag och Håkan fixat i barnrummet. H har lackat det bruna skåpet invändigt, mina försök att få bort äckeldoften funkade inte! Men nu luktar det inget och jag har lagt in vaxduk på hyllplanen så det blev jättebra!!!

Av min svägerska fick jag en gammal korg för ett bra tag sedan. Den har H och jag fixat till så där ska bebisen få ligga de första månaderna. H har byggt ett underrede med en hylla, jag tvättade korgen i badkaret och sedan har H lackat den. Underredet blev jättebra, om än inte så snyggt... men eftersom vi ändå hade tänkt oss ett skynke runt blev det kanon. Jag köpte en hel del gamla lakan på loppis i sommras och ett av dem kom till nytta nu. Jag delade det på mitten och fållade och så satte vi det som en kjol runt korgen. Gulligt enligt mig;)





Blev alldeles lagom att dela ett lakan.

I väntan på bebisen får nallarna bo i korgen.


Kram Sara

2 kommentarer: