Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

söndag 27 november 2011

Äntligen:)

Min dörrkrans med en hyasint. Hoppas den kommer kunna blomma:)

Jaha vad har jag gjort under den här tiden som jag inte har haft internet? Jo, jag har under två dagar haft tjejer här för lite julpyssel.
Tyvärr har de få korten jag tog när Sussi och Coco var här försvunnit! :(

Under båda dagarna när vi pysslade var vi uppe i Hemängen och band kransar och andra roliga arrangemang med växter och blommor.

Carin och Susanna

Ett fint hjärta av murgröna som Carin har gjort.

Susanna komponerade ihop en lite
grupp att ha ute på trappen.

 



Jag gjorde en enkel krans som svärmor fick att hänga på sin dörr.


Carin gjorde en stor dörrkrans.


Susannas dörrkrans

Lite av våra alster. Bokstäverna hänger nu på uthusväggen.
Jag håller på att piffa till "tomtens viloplats" som jag gjorde förra året.

Ska försöka att uppdatera lite oftare nu om internet bara får vara kvar!
Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar