Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg! Hoppas du kan hitta något som intresserar dig. Skriv gärna någon rad när du tittar förbi!

fredag 4 november 2011

Bebisen

Idag var vi hos barnmorskan för att kolla hur lilla pyrtet mår. Hon mätte & klämde, allt såg ut precis som det ska. Hjärtat slog 155 slag/ min vilket tydligen är vad som är vanligt. Att jag inte har så stor mage har ingen betydelse för livmodern har rätt storlek. så det är väl bara att tacka. Jag tycker ändå att magen tar emot, så hur ska det bli när den bli större?? Alla värden som hon tog var också som de skulle.

Nu har vi även fått resterande datum för träffar, både med föräldragrupp & barnmorska. Den 22 dec ska vi dessutom göra sista ultraljudet. Känns lite märkligt att vi ändå kan börja se slutet.

Ja det är väl vad som har hänt på bebisfronten.

När det gäller pyssel så har jag gjort lite saker, men det får vänta till ett annat inlägg då jag även kan/ska lägga in lite foton.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar